Titlul: eroare CEAS(sa rezolvat) Scris de: Dorina Burdulean din Septembrie 18, 2015, 10:48:33 am Sa rezolvat, conform cu anuntul CNAS de aici http://www.cnas.ro/post/type/local/informare-ceas.html Incepand cu ora 12:15 ( 18.09.2015 ) problema aparuta la o componenta din sistemul CEAS a fost remediata, sistemul este complet functional iar furnizorii de servicii medicale si farmaceutice pot raporta serviciile validate cu cardul national. Pe site-ul cnas, este postat urmatorul anunt: http://www.cnas.ro/post/type/local/anunt-remediere-sistem-card-ceas.html (http://www.cnas.ro/post/type/local/anunt-remediere-sistem-card-ceas.html) Incepand cu ora 6.55, astazi, 18.09.2015, la sistemul de card - CEAS a aparut o defectiune. Echipa de suport lucreaza la remedierea acestei defectiuni. Pana la remediere, rugam furnizorii de servicii medicale sa procedeze dupa cum urmeaza: - dupa introducerea cardului in cititor, se tasteaza pin-ul de catre asigurat iar sistemul este pregatit sa pastreze amprenta de timp si numarul de card folosit, - se inregistreaza serviciul CEAS in aplicatia de furnizori, - de la momentul ( care va fi anuntat de CNAS) repunerii in functiune a sistemului CEAS, serviciile efectuate si operate in aplicatie de furnizori vor trebui incarcate in PIAS in limita celor 72 de ore, - toate serviciile prestate si operate in sistem incepand cu ora 6.55 pana la remedierea defectiunii se vor valida in PIAS doar pe baza amprentei de timp si numar de card. |