Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îți creezi un cont.
Martie 29, 2024, 01:02:37 am
Pagina principală Ajutor Caută Autentificare Creează un cont
Noutăți: Sperăm ca te vei bucura folosind acest forum.  Pentru orice problemă C I T I T I help in limba engleza sau in  limba ROMANA



  Dintre multiplele facilitati ale forumului, poate va sunt utile urmatoarele:

- posibilitatea de a primi NOTIFICARI automate prin mail pt. utilizatorii inregistrati in forum, in momentul in care apar topicuri/subiecte noi - se da click pe meniul "Avertizare";
- posibilitatea de a primi NOTIFICARI automate sub forma de stiri RSS (RSS-feed) - daca utilizati browser Mozilla/Firefox, aveti un "cititor" inclus(apare un patrat portocaliu cu niste linii albe in casuta in care scrieti adresa de web;)
- posibilitatea de a comunica cu membrii inregistrati prin mesageria interna (vezi meniul MESAJE PERSONALE)

Copyright & 2008 - CASJ BRASOV, toate drepturile rezervate.
Imaginile, articolele/mesajele si TOATE fisierele din prezentul site/forum sunt supuse legilor dreptului de autor. Orice reproducere este interzisa fara acordul proprietarului acestora.


Mulțumim!
Echipa CASJ Brasov

+  FORUMUL CASJ BRASOV
|-+  FURNIZORI SERVICII MEDICALE
| |-+  Medici Stomatologi (Moderatori: Claudia Petrea, Zarnica Corina, Dorina Burdulean)
| | |-+  Reactualizarea documentelor pentru 2016
« mesajul precedent următorul mesaj »
Pagini: [1] In jos Imprimă
Autor Subiect: Reactualizarea documentelor pentru 2016  (Citit de 2985 ori)
Dorina Burdulean
Moderator
Senior
*****

Popularitate: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 486


« : Noiembrie 24, 2015, 04:32:03 pm »

Actualizarile documentelor pentru anul 2016 ( polite malpraxis furnizor/personal valabile 31.12.2016, certificate Colegiul Medicilor, Colegiul Medicilor Dentisti, Colegiul Farmacistilor, Ordinul Asistentilor Medicali, Ordinul Biologilor, Biochimistilor, Autorizatii sanitare de functionare, documentul de detinere a spatiului, daca este cazul) se anunta la Serviciul Planificare, pana in data de 18.12.2015, in intervalul orar 8 - 14.

In urma actualizarii documentelor, furnizorii vor depune urmatoarele:
1.   adresa de inaintare semnata si stampilata de reprezentantul legal,
2.   copii ale documentelor, stampilate, semnate conform cu originalul,
3.   tabelele 5 si/sau 6 actualizate in functie de modificarile declarate.
4.   orare.

Tabelele se prezinta listate in 1(un)exemplar si se transmit pe adresa de e-mail : _ .]evaluare.iacob_[no_mail]_ .

Neprezentarea documentelor la Serviciul Planificare aduce dupa sine neactualizarea bazelor de date cu repercusiuni asupra furnizarii si decontarii serviciilor medicale.
Memorat
Pagini: [1] In sus Imprimă 
« mesajul precedent următorul mesaj »
Schimbă forumul:  


Autentifică-te cu numele de utilizator, parola și precizează durata sesiunii.

Creat cu MySQL Creat cu PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Traducerea în limba română © 2006-2007 www.smf.ro
Validat cu XHTML 1.0! Validat cu CSS!