Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îți creezi un cont.
August 03, 2020, 11:40:54 am
Pagina principală Ajutor Caută Autentificare Creează un cont
Noutăți: Sperăm ca te vei bucura folosind acest forum.  Pentru orice problemă C I T I T I help in limba engleza sau in  limba ROMANA



  Dintre multiplele facilitati ale forumului, poate va sunt utile urmatoarele:

- posibilitatea de a primi NOTIFICARI automate prin mail pt. utilizatorii inregistrati in forum, in momentul in care apar topicuri/subiecte noi - se da click pe meniul "Avertizare";
- posibilitatea de a primi NOTIFICARI automate sub forma de stiri RSS (RSS-feed) - daca utilizati browser Mozilla/Firefox, aveti un "cititor" inclus(apare un patrat portocaliu cu niste linii albe in casuta in care scrieti adresa de web;)
- posibilitatea de a comunica cu membrii inregistrati prin mesageria interna (vezi meniul MESAJE PERSONALE)

Copyright & 2008 - CASJ BRASOV, toate drepturile rezervate.
Imaginile, articolele/mesajele si TOATE fisierele din prezentul site/forum sunt supuse legilor dreptului de autor. Orice reproducere este interzisa fara acordul proprietarului acestora.


Mulțumim!
Echipa CASJ Brasov

+  FORUMUL CASJ BRASOV
|-+  ANUNTURI GENERALE pentru TOTI FURNIZORII
| |-+  Contractare 2017 (Moderatori: Adriana Borcoman, Daniela Pintea, Claudia Petrea, Doina Cioflec, Rely Glogoviceanu, Aniko Ferencz)
| | |-+  SESIUNE CONTRACTARE NOIEMBRIE 2017 - INGRIJIRI LA DOMICILIU
« mesajul precedent următorul mesaj »
Pagini: [1] In jos Imprimă
Autor Subiect: SESIUNE CONTRACTARE NOIEMBRIE 2017 - INGRIJIRI LA DOMICILIU  (Citit de 1254 ori)
Aniko Ferencz
Moderator
Incepător
*****

Popularitate: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 11


« : Octombrie 30, 2017, 03:15:49 pm »

CASJ  Brasov anunta declansarea unei noi sesiuni de contractare pentru ingrijiri la domiciliu ce se va  desfasura in luna noiembrie 2017.

Graficul activitatii de contractare si documentele necesare incheierii contractelor pentru acest domeniu de asistenta medicala se regasesc in atasament.

Documentele necesare contractarii, se vor depune la cam.10, etaj 1 - d-na Cristiana Iacob.

* Grafic nov 2017-3.doc (29.5 KB - descărcat 182 ori.)
* 2017Opis_ingrijiri_la_domiciliu.doc (61 KB - descărcat 186 ori.)
* Anexa tabel personal.xls (34.5 KB - descărcat 157 ori.)
* Cerere contractare 2017.doc (22.5 KB - descărcat 144 ori.)
* Declaratie art. 194.doc (23.5 KB - descărcat 145 ori.)
* program lucru Anexa 44.doc (34 KB - descărcat 160 ori.)
Memorat
Pagini: [1] In sus Imprimă 
« mesajul precedent următorul mesaj »
Schimbă forumul:  


Autentifică-te cu numele de utilizator, parola și precizează durata sesiunii.

Creat cu MySQL Creat cu PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Traducerea în limba română © 2006-2007 www.smf.ro
Validat cu XHTML 1.0! Validat cu CSS!