Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îți creezi un cont.
Noiembrie 22, 2024, 06:39:48 pm
Pagina principală Ajutor Caută Autentificare Creează un cont
Noutăți: Sperăm ca te vei bucura folosind acest forum.  Pentru orice problemă C I T I T I help in limba engleza sau in  limba ROMANA



  Dintre multiplele facilitati ale forumului, poate va sunt utile urmatoarele:

- posibilitatea de a primi NOTIFICARI automate prin mail pt. utilizatorii inregistrati in forum, in momentul in care apar topicuri/subiecte noi - se da click pe meniul "Avertizare";
- posibilitatea de a primi NOTIFICARI automate sub forma de stiri RSS (RSS-feed) - daca utilizati browser Mozilla/Firefox, aveti un "cititor" inclus(apare un patrat portocaliu cu niste linii albe in casuta in care scrieti adresa de web;)
- posibilitatea de a comunica cu membrii inregistrati prin mesageria interna (vezi meniul MESAJE PERSONALE)

Copyright & 2008 - CASJ BRASOV, toate drepturile rezervate.
Imaginile, articolele/mesajele si TOATE fisierele din prezentul site/forum sunt supuse legilor dreptului de autor. Orice reproducere este interzisa fara acordul proprietarului acestora.


Mulțumim!
Echipa CASJ Brasov

+  FORUMUL CASJ BRASOV
|-+  ANUNTURI GENERALE pentru TOTI FURNIZORII
| |-+  Contractare 2018 (Moderatori: Daniela Pintea, Rely Glogoviceanu, Aniko Ferencz)
| | |-+  CONTRACTARE 2018 DISPOZITIVE
« mesajul precedent următorul mesaj »
Pagini: [1] In jos Imprimă
Autor Subiect: CONTRACTARE 2018 DISPOZITIVE  (Citit de 3483 ori)
Daniela Pintea
Moderator
Membru plin
*****

Popularitate: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 135


« : Martie 29, 2018, 10:58:56 am »

Documentele necesare contractarii se regasesc mai jos, cu rugamintea de a folosi pentru transmiterea datelor procedura prin FILEZILA


Data limita de transmitere a documentelor este de 12.04.2018

ATENTIE
SEMNAREA ELECTRONICA SE FACE CU Adobe Reader NU cu alta aplicatie, nu le pot vizualiza.!!!!!

Atentie
In cazul in care ati omis sa transmiteti un document, va rugam sa-l anexati celorlalte documente transmise si sa retransmiteti intregul fisier arhivat.
Multumesc

* Documente pt contractare DISPO.doc (27.5 KB - descărcat 553 ori.)
* DISPO_cerere.doc (27.5 KB - descărcat 465 ori.)
* Declaratie cf art.204, al 2.doc (23 KB - descărcat 485 ori.)
* model Anexa 1.xls (21 KB - descărcat 468 ori.)
* model Anexa 2.xls (21.5 KB - descărcat 458 ori.)
* PROGRAM.doc (37 KB - descărcat 472 ori.)
* OPIS DOCUMENTE CONTRACTARE 2018.doc (38.5 KB - descărcat 515 ori.)
« Ultima modificare: Aprile 04, 2018, 02:26:45 pm de către Daniela Pintea » Memorat
Pagini: [1] In sus Imprimă 
« mesajul precedent următorul mesaj »
Schimbă forumul:  


Autentifică-te cu numele de utilizator, parola și precizează durata sesiunii.

Creat cu MySQL Creat cu PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Traducerea în limba română © 2006-2007 www.smf.ro
Validat cu XHTML 1.0! Validat cu CSS!